Bestelling nog niet ontvangen
U heeft uw bestelling nog niet ontvangen en u maakt zich zorgen. Dat snappen wij!
Als u van ons een verzendbevestiging heeft gehad maar u heeft uw bestelling na 2 werkdagen nog niet ontvangen, dan adviseren wij u een dag extra te wachten. In sommige gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur iets langer over de bezorging van een pakket.
Als u uw bestelling 3 werkdagen na het bestelmoment nog niet heeft ontvangen, dan adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u uw naam, achternaam en artikelnummer te vermelden in uw bericht.
Wij doen ons best om uw bestelling in één pakket te bezorgen. Toch kan het wel eens voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan gesplitst in twee (of meer) leveringen.
Als een artikel niet op voorraad is en nageleverd wordt, dan informeren wij u hierover via de mail.
Wanneer het artikel bij ons binnen is, sturen wij u het artikel meteen toe. Uiteraard betaalt u geen verzendkosten voor het artikel dat nageleverd wordt.